En månad

Hej.
Jag är en dålig bloggare.
Förlåt.
En månad har jag varit på amerikansk mark. Tiden har faktiskt gått snabbt.
Så skolan har börjat. Förra onsdagen. Det var nervöst men allt gick bra. Alla är väldigt snälla. Ketty har många bra vänner. Det känns skönt. Skolan går någorlunda. Det är svårt med engelskan och vi har ganska mycket läxor. Det tar typ tio gånger längre tid för mig att göra läxorna än vad det gör för alla andra men det får väl gå antar jag. Vi har spelat flera matcher med High School laget. Vi har vunnit de flesta, med många mål! Nästa match är på torsdag. Vi skall självklart vinna! Mitt namn har varit med i tidningen vilket kanske inte egentligen är något speciellt eftersom Tha Madison Courer är miniliten, men jag tycker att det är tufft. Hö...
Jag har börjat med teater. Jag är med i Crew som hjälper till bakom scen. Det är roligt och ett bra sätt att träffa folk. Teatermänniskorna verkar de flesta vara väldigt trevliga. I nästa uppsättningen hoppas jag kunna vara med på scen. Vi får se.
Så, klockan är mycket. Jag skall försöka skriva lite mer i fortsättningen.
Åter igen. Förlåt.
Och godnatt.
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0