Madison

Så. Nu har jag landat i Madison, en liten stad vi Ohioriver, Indiana. Jag bor i ett stort, galet hus som görs om på alla sätt och vis. Familje Andreasen är väldigt mysig och jag har fått ett stort rum på tredje våningen. 
Det finns en risk att jag inte kommer att klara av att skriva på ett tag eftersom jag har börjat drabbas av något som kallas hemlängtan. Internet är kanske inte det bästa sättet att bota den, har jag insett. Så förlåt om jag inte skriver särskillt mycket. Jag vet dock inte ens om det är någon som läser...
Såå...   Ha det bra, tralala.

Kommentarer
Postat av: Linn Jeanette

jeg leser bloggen din :D

2009-08-09 @ 04:50:01
URL: http://www.linnjeanettee.blogg.no
Postat av: Kristin

Jag läser också!:) Det låter så himla kul allting, och hemlängtan blir säkert bättre snart. Det är klart att man längtar hem lite i början... Ha det bäst! Kramar

2009-08-09 @ 21:59:54
Postat av: Morsan

Jag läser oxå! Hemlängtan blir bättre när du får mycket att göra! Hemma är allt bara som vanligt!

2009-08-10 @ 12:06:19
URL: http://nybyggaren.blogg.se/
Postat av: antonia

jag läser me entusiasm!

2009-08-28 @ 16:56:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0