God Jul Världen


GOD JUL OCH ETT GOTT NYTT ÅR TILL ALLA JORDVARELSER!

Det har varit amerikansk julafton i runt 42 minuter och har sitter jag vid min lilla tekniska maskin och skriver.
Imorgon är det julafton och jag fattar ingenting. Det är snö i hela jädrans Sverige. Så himla självklart att det skall vara snö på julafton när inte jag är hemma. Här är det ganska varmt och himlen är blå, ingen snö. Förra veckan hade vi snö men inte nu. Det kommer en storm säger de men vi får väl se vad det blir med det.
Det är sent, jag är trött. Imorgon är det som sagt julafton. Jag har några klappar kvar. Det här blir nog det första året någonsin som jag faktiskt kommer att bli tvungen att handla julklappar på julafton. Men jag är ju i Amerika och här firar man juldagen! Vilken tur!
Det blir ingen Kalle Anka i år. Ingen gröt. Inga pepparkakor. Inget Varberg. Ingen vacker julgran. 
Men det är väl värt det. Det är jag säker på. Som Joshua Rading sjunger. För första gången så känns det som om jag kommer att bli okej. Det känns så skönt. Jag kommer att bli okej. Tack för det. 

MERRY CHRISTMAS AND A HAPPRY NEW YEAR!

Hoppas att ni får världens bästa jul. Det skall jag i alla fall försöka ha. 
Go Jul!

 


Kommentarer
Postat av: Farmor

GOD JUL, ELLINOR!

Roligt att läsa att du mår bra

Här har vi firat lilljulafton och riktig julafton redan. Tänker på dig. Njut av allt det nya och annorlunda!

Kram från ett kallt och vintrigt Göteborg

2009-12-25 @ 07:02:07
Postat av: antonia

god jul! om det är någon tröst så regnar snön bort just nu...

2009-12-25 @ 13:27:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0