Glädje

Ah!!! Jag fick precis reda på att jag fick en roll i uppsättningen "Our Town"! AAAAH. Jag är så glad. Jag var på audition igår nere i stadens biblotek. Det kändes bra men det var många där och jag visste att det inte fanns så många roller.
Ikväll ringde en kvinna sa att jag hade fått en roll. HHAHAHHAHAHA jag är lycklig och dansar omkring i mitt rum till Håkan Hellströms glada toner. Jag kan inte göra läxan, jag är för exalterad. AAAH. Jag vet inte om det är en stor roll men det gör ingenting!!! Jag hade inte förväntat mig det här. Jag hoppades men inget mer. AHHHHHHH.
TAAAACK vem det nu är man kanske borde tacka.


Hoppas ni mår bra.

Kommentarer
Postat av: Morsan

Wonderful

2009-11-04 @ 10:29:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0