Turkey Shootout

Denna kväll var så himla fantastisk måste jag bara öppna med! ÅH, jag hade så roligt. Den årliga turkey shootout, Madison vs. South Western i basket. Både killarna och tjejerna spelade borta i revalerna South Westerns "lilla" gymnastiksal som inte är speciellt liten alls. Det var fullpackat med folk och jag satt mitt i hejarklacken med Henry och andra vänner och hade så sjukt roligt hela tiden. "GO CUBS!". Cheerleadersarna hoppade runt och töntade sig. Haha det är så sjukt amerikanskt och töntigt men de är så roliga att titta på där de hoppar omkring och viftar med sina små toffsar och ser så extremt glada ut. Vi vann båda matcherna. Tjejerna vann lätt med killarnas match var destå mer dramatiskt. Vi ledde med en poäng när det var fem sekunder kvar och motståndarna hade bollen men de missade och vi vann och alla sprang ut på planen och hoppade runt i en stor, gigantisk hög och som det stank svett men det gjorde ingenting för det var så fantastiskt roligt. 

Nu är det Thanksgiving och jag skall äta mig fet inför vintern.
HAPPY THANKSGIVING!  


Kommentarer
Postat av: Camilla

Åh ellinor! vad roligt att du har roligt!

saknar dig

2009-11-26 @ 21:55:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0