Här kommer lyckan för en hund som mig

Mohahaahahhahahahaha.

Jag är lycklig. Jag är så himla lycklig. Jag vet inte om jag har någon riktig anledning till att vara lycklig men jag är det och det är fantastiskt. Det försvinner. Kanske imorgon. Det spelar ingen roll, för jag är lycklig nu. Det var längesen jag var så lycklig.

Jag är bäst.
Förlåt för min egoism men jag är bäst.
TACK Ellinor, tack för att du är bäst.
Tack för att du gjorde det här. Tack för att du klarade av det. Det känns som om jag kan göra allt nu. 
Jag har vänner. Jag har så många vänner. Jag fattar inte. 

Jag skall bara skrika. AHHHHHHHHHHHHHHHH.

Godnatt.


Kommentarer
Postat av: antonia

jag håller helt med, du är bäst! helt grymt att du vågade och att du har skaffat dig så många vänner. shit vad bra gjort!

2009-10-10 @ 11:42:06
Postat av: Birgitta Lindström

Hej!

Kul att du är så lycklig. Gläds med dig av hela mitt hjärta!

Kram, bästa mostern

2009-10-25 @ 17:37:56
Postat av: klara eneroth

som den facebooknörd jag är önskar jag att det hade funnits en like-button på det här inlägget

2010-01-03 @ 15:15:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0