Dags att uppdatera Ellinor

Nu är det officielt. Jag är den sämsta bloggaren någonson. Jag tror nog inte jag är den riktiga bloggtypen.
Men.
Livet är ganska fint. Allting har börjat en vana och därför inte alltid extremt roligt hela tiden. Skolan... Inte alltid extremt rolig. Mina betyg är inte de bästa. Ah, har lite panik över det. Men jag tror inte att risken är så stor för att de skickar hem mig pga. mina dåliga betyg. Men vi får väl se...
Det regnar i Madison. Idag blev vår match inställd pga, regn. Regn, inte blixt eller dunder. Regn. Vi var ganska besvikna. Jag var väldigt peppad inför match. Men icke. Nästa match är i helgen mot världens bästa lag, vi kommer med stor sannolikhet att bli överkörda... Imorgon ska amerikanerna ta mig till världens bästa snabbmatsställe tydligen så det skall väl bli trevligt.   
Hmm...
Jag vet inte vad jag skall skriva.
Det här kommer bli det bästa året någonsin.
Jag känner det.

God Afton ! 


Kommentarer
Postat av: Lena Johansson

Hej Ellinor!

Kul att följa din blogg. Den är jättebra! Härligt att du har det bra och tränger in i the american life. Nästa sommar kommer ni att ha Windhäxan. Dina föräldrar hjälper till att fixa mot att ni får ha den delar av sommaren. Bra tycker Janne och jag. Kram

Lena

2009-09-27 @ 21:20:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0