Min dag

Hej.
Idag är det lördag, söndag om runt två minuter. Vi var uppe tidigt för att spela fotboll 1,5 timme iväg. Jag somnade i bussen till Håkans ljuva toner. Jag lyssnar på Håkan Hellström. Konstant.
Vi vann matchen. 12-2 tror jag att det blev tillslut. Ganska sjukt. Just nu vinner vi alla matcher men vi får se hur det blir med det i fortsättningen. Vi har alla det svåraste matcherna mot slutet. Det var varmt idag. Sjukligt varmt. Fick huvudvärk men jag överlevde. Så... Ja... Vi såg The Russians are coming, the Russians are coming vilket var en väldigt rolig film. Höö... Jag är en urdålig bloggare. Åh, igår var jag på min första fotbollsmatch någonsin. Amerikansk. Min skola har en jättestor arena där de spelade och det var massa folk. Det var ganska förvirrande. Jag trodde att jag hade lärt mig reglerna när vi var i New York men jag fortstod ingenting... Men det var tufft. Väldigt High Schooligt... Cheerladiesarna dansade och hurrade och log så att det såg ut som om deras ansikten skulle gå av. Det var roligt. Bandet spelade och allt. Festligt värre. Nästa vecka är det Homecoming. Vet inte riktigt vad detta är än men... Ketty får uppdatera mig. 
Nu är klockan allt bra mycket och imorgon skall jag upp och gå till kyrkan vilket förra veckan var ganska segt men man får kakor efteråt så jag står ut.
Sov sött.

Kommentarer
Postat av: Camillis

saknar dig!

du verkar ha det bra, vilket är bra!

älska att allt faktiskt är så amerikanskt som man tror.

2009-09-06 @ 15:59:54
Postat av: Nina

Grymt ellinor:D lyssna på håkan så kanske du fortfarande är en gnutta svensk när du kommer hem! Om the cheerleaders inte har gjort om dig helt såklart!

2009-09-07 @ 17:15:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0