Rubriker är sämst. Man försöker alltid komma på något lite poetiskt att skriva men det blir bara pannkaka av det. Här är ett bevis på det.

Tjabba, tjena. Det är lördag. Klockan är runt halv 6 och jag har spelat fotboll hela dagen. Bortamatch så vi fick gå upp tidigt. Åkte gul skolbuss i två timmar och låg och solade sönder under JV matchen. Vi VANN! 2 -7. Vi spelade grymt bra. Ah, jag är så glad. De var jätteduktiga men vi kämpade på och vann. Det var gött. Sov hela vägen hem och drömde om Göteborg.  
Igår var det Homecoming. Vi hade dock ingen bal men football. I skolan hade vi Pep thingi då alla elever samlades i gymnastisksalen och skulle peppa inför matche eller något. Det var verkligen som att kliva in i en High School film. Bandet spelade och vi dansade och skrek. På kvällen var det dags för matchen. Min andra match och jag börjar lära mig reglerna. Det var kul. Dock är vårt lag inte speciellt bra och förlorade stort men ändå.
Jag har inga läxor (!) och är ganska lycklig men jag saknar Göteborg lite grann. Nu skall vi titta på film, hoppas jag och äta MAT. Jag är hungrig. Ketty skall på dejt med Adam är jag nästan säker på. De är "typ" tillsammans vilket är bra för de passar bra ihop.
Adjööö 





Henry, Megan, Madlen (utbytesstudent från Tyskland), Kathie

Kommentarer
Postat av: antonia

dags att uppdatera ellinor=)

2009-09-23 @ 12:34:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0