GO, GO Joseph!

Idag har jag spenderat hela dagen i Madison Consolidated High School och repeterat inför Joseph and the Amazing Technicolor Dreamcoat. GAAH. Det är så roligt. Jag älskar teater. Nu måste jag studera men jag orkar inte. Jag struntar i matten. Mr. Cheatham tycker att jag är ofokuserad men jag bryr mig ej längre. Jag hatar matte. Säg vad du vill mor men det är tyvärr sanningen. I söndags var jag som sagt och åkte skidor på en kulle en timme bort. Det var väldigt trevligt. Jag hade hört så mycket dåligt om Perfect North men det var inte så vansinningt dåligt som alla sa. Nästan dubbelt så stort som Ulricehamn. Det var dock lite regnigt och svårt att åka men det gjorde ingenting. It was AWESOME! Awesome har blivit mitt nya ord. Det är nog det ord jag använder mest i det engelska språket. Det är ett väldigt bra ord tycker jag... Jag har långsamt börjat transformeras till en töntig fjortis amerikan. Dock är jag icke någon irriterande chearleader. Chearleaders...
Har pratat med mina lärare om Kalifornien och de tycker alla att det är okej. Mr. Cheatham var dock lite tveksam men, men...
Nu skall jag försöka återgå till min historiebok. Lycka till...
Godnatt på er alla ni insnöade svennar.  


Kommentarer
Postat av: Anonym

Matte som e så kul!:-)

2010-02-24 @ 09:27:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0