Helg

Hej.
Invantar underbar maltid hos Hong kong Kitchen. Basta kinamaten i hela Amerikat. Tror jag.
Igar spenderade jag kvallen med Luca och Lisa ute i ingenstans. Vi tittade pa film och at ungersk choklad.
Imorgon skall jag aka skidor pa en liten snoig, indiansk kulle en timme bort. Jag ar exalterad!
Weasley huset ar varmt, varmt, varmt. Vi har namligen antligen satt in vara Virginanska element.
Ingen kommenterar mina inlagg. Det kanns som om det bara gar nerat Ellinor.
Nerat.
Nerat.
Nerat.
Goder Afton.

Kommentarer
Postat av: antonia

men det betyder inte att vi inte läser! jag vet minst tre stycken som troget följer din blogg..

2010-02-21 @ 12:15:04
Postat av: Morsan

Hur var den indianska kullen??

2010-02-22 @ 14:03:20
Postat av: farmor

Ser alltid fram emot söndag kväll och ditt blogginlägg, som ofta finns då. Mitt söndagskvällsnöje!

2010-02-22 @ 16:47:14
Postat av: Anonym

jag läser oxå


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0