Without hope, life is not worth living

Hej!
Gott Nytt på er alla!
Jag måste bara sticka in med ett litet politisk inlägg.
Tittade nyss på Barack Obamas tal till den muslimska världen.
Många i Sverige tror lite tvivelaktisgt på denna man. Detta är nog bra, man skall aldrig helt fullt lita på en politiker. Speciellt inte en amerikansk... Men jag tror på honom. Jag tror att han vill väl.
Detta tal. Tack för det.
ÅHH. Alla ni jädra republikaner kan bara bajsa på er. Ni vet inte hur fel ute ni är, låter ert hat styra er. Ni för eran jäkla hatkampanj. AHHHH.     

Det var väl det.
Jag var bara tvungen at skriva av mig lite.

http://www.youtube.com/watch?v=B_889oBKkNU


Vi har haft ganksa tur.
Världen.
Att inte världens mäktigaste land styrs av en 73årig vithårig gubbe och en hockeymamma som inte tror på den globala uppvärmningen, tycker att alla amerikaner har rätt till extrema skjutvapen och jämför fri sjukvård till alla med döden.

Snälla tyck inte att jag är extrem.

God Kväll.

Kommentarer
Postat av: antonia

åh ellinor jag har fått din fina brev. blev jätteglad när jag såg att det var från dig!

känns bra att ha din adress också:)

2010-01-03 @ 11:19:20
Postat av: antonia

åh ellinor jag har fått ditt fina brev. blev jätteglad när jag såg att det var från dig!

känns bra att ha din adress också:)

2010-01-03 @ 11:19:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0