En dag kallad idag

HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!!!!!!!!!!!!
Eh, okej?

Snön ligger fortfarnde vit på marken men det är inte tillräckligt snöigt för att inte kunna ta sig till skolan. Dock så känner jag faktiskt att jag inte kan missa mer eftersom jag har så extremt mycket att göra i Art. Just nu står det en halvmeter stor ihoptejpad pappersälg bredvid mig. Jag är ändå konstnärlig. 
Men den är ganska fin. Har dock ingen aning om hur jag skall få ihop hornen... 
Så denna vecka har vi Finals i alla ämnen så det blir nog lite stressigt. Näste vecka blir det en ny termin med massa nya ämnen, inklusive mattematik... DA, DA, DA, DAAM! Åh, jag kommer att dö. Jag kommer att vara sämst. Men. Jag tog ju såklart den enklaste kursen. Med alla freshmen... Åh, jag är verkligen sämst.   
Idag har det inte hänt mycket alls faktiskt. En väldigt vardaglig vardag. På kvällen var vi på skolans Art Show där terminens alla bästa bildarbeten ställdes ut. Jag kom två i en kategori. Gahaha...     
Ja...
Mycket intressant Ellinor.

Goder Natten.


Kommentarer
Postat av: farmor

Har du försökt med stâltrâd till älghornen?

Ha det bra i snön!

2010-01-13 @ 12:22:12
Postat av: antonia

hej ellinor! jag har inte glömt bort att skriva brev, ha tålamod! vilket datum är det du kommer hem? jag tar nämligen studenten 9 juni så jag tänkte att chansen kanske finns att du är hemma då..

2010-01-24 @ 23:58:28
Postat av: antonia

hallåå ellinoor. du har ju inte uppdaterat på jättelänge! jag vill faktiskt veta hur du har det:)

2010-02-03 @ 15:45:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0