Mindre än 24 timmar tills svenskarna invaderar Madison

Jag tar Camillas kommentar som en spark i baken och skriver nu ett kanske lite efterlängtat inlägg. Sanningen är dock att jag inte riktigt vet vad jag skall skriva. Kanske något i stil med,
 jag har spenderat fem dagar i New Jersey med min tyska vän Madlen och hennens värdfamilj.
Tretton timmar i bil från Indiana. Bodde i ett stort hus i den jag misstänker "fina" delen av NJ. Morföräldrarna var väldigt speciella, underhållande och superLIBERALA. Jag kunde öppet säga vad jag tyckte om saker och ting utan att bli nedslagen (riktigt så förfärligt är det väl kanske inte...)
Det var trevligt att komma till ett lite mer befolkat ställe. Vi for i till New York City och traskade omkring, åkte till den iskalla stranden och shoppade, shoppade, shoppade!
Nu är jag hemma igen och har städat huset och mitt rum. Det tar så extremt lång tid att städa. Hjälp. Har försökt att göra färdigt mina nästan två veckors läxor. Nästan färdig!
Imorgon kommer mina päron. Det är så konstigt men det skall bli så roligt. Jag ser fram emot det! Jag får krama min mamma och pappa! På tisdag åker vi till Kalifornien. Jaoo! Och jag skall prata svenska! Skriva är fortfarande enkelt men att tala skall bli väldigt intressant.
En sida kvar av matten. Sen är jag fri!
Godnatt jordbor!

Och,
FÖRLÅT Antonia för att jag glömde av att ringa dig på din födelsedag. Jag satt och snosade i en bil. Förlåt, jag är sämts, jag vet. Hoppas du hade en bra dag!

HURRAHURRAHURRA!

Kommentarer
Postat av: camilla

Äntligen!:D

2010-03-26 @ 23:22:16
Postat av: antonia

det är lunch! kul att du skriver igen:) tänk vad länge du har varit borta..

2010-03-27 @ 13:26:02
Postat av: Morsan

Men nu har päronen åkt hem, så nu vill vi ha nya inlägg på bloggen!

2010-04-17 @ 18:17:14
Postat av: antonia

tack för brevet ellinor! blev himla glad alltså. och snart kommer du hem ju!

2010-04-18 @ 14:08:45
Postat av: Camilla

Jag ger dig en till spark i baken!

saknar ju dig ellinor!

2010-04-19 @ 17:54:53
Postat av: antonia

serri. hur upptagen är du där borta egentligen?

2010-04-26 @ 18:48:59
Postat av: Morsan

Alltså, har du inte vaknat efter promet än???

2010-04-28 @ 09:02:59
Postat av: Camilla

Ellinor! jag dör! ge oss något! en rad, det behövs inte mer!

2010-05-11 @ 23:40:25
Postat av: antonia

håller med camilla! man börjar ju nästan bli orolig!

2010-05-13 @ 19:01:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0