Mitt rum luktar bajs

Mitt rum luktar bajs för Kettys katt bajsade i hörnet bredvid min garderob.
Vilken bra öppning till detta underbara blogginlägg, tycker ni inte?
Nu har jag dock öppnat alla fönster, sprejat bort allt syre så att det knappt går att andas och äntligen satt mig vid min lilla skrivmaskin.
Det är fredag. Mycket skönt.
Inte mycket har skett. Livet är fint. Kommer nästan inte ihåg Sverige. Det är sanníngen.
Det börjar bli vår, känns det som. Det är ganska varmt faktiskt. Himlen är så blå.
Skola. Läxor.
Jag har faktiskt börjat få lite bättre betyg i flera ämnen... Eftersom jag,
pluggar.
Joseph är kul. Dock är jag nordens sämsta dansare, men jag lär mig nog.
Annars är mitt liv inte så intressant.
Ikväll skall vi se filmer hos vänner.
   Lev väl.

Kommentarer
Postat av: camilla

Jag tror jag har läst meningen, mitt rum luktar bajs, typ 50 gånger nu ellinor

2010-03-21 @ 16:13:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0